tirsdag den 18. september 2012

Barbapapa kage

Barbapapa og Barbamama

Jeg har altid synes at Barbapapa'erne er meget søde.
Så jeg tænkte om ikke jeg skulle prøve kræfter med Barbapapa  og Barbamama  som kager....

En god skærekage bages i bradepande og skæres til.
Find et billede på nettet og forstør det op i passende størrelse.
Skær til, smør op og beklæd, i mit tilfælde 2 kager, med fondant.
Jeg har endnu ikke fundet sort fondant, der smager godt, så babamama er beklædt i chokolade fondant og herefter airbrushed med spiselig sort farve.


og det færdige resultat..... Med alle detaljer....

6 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin..... Den sorte airbrush farve er det en du har købt eller selv blandet......?????Glæder mig til vi skal nørde igen....knuzzzz

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså fin..... Den sorte airbrush farve er det en du har købt eller selv blandet......?????Glæder mig til vi skal nørde igen....knuzzzz

    SvarSlet
  3. hvor er de søde :) kzzzzzz Mille

    SvarSlet
  4. Er de oppe i tiden igen? Fine kager!!

    SvarSlet
  5. Tak, tak, det er skam hjemmeblandet farver.

    SvarSlet
  6. Glæder mig også til at kage nørde, med jer skønne tøser!

    SvarSlet

Efterlad gerne en kommentar - det gør mig glad! :)