onsdag den 5. september 2012

SFO - kage

SFO - kage

Min store piges (6år) SFO holder sommerfest.
Dette er jo en god anledning til endnu en kage.
Men i år er det ikke mig, der skal pynte kagen.
Nej, det vil hun selv.
Så valget faldt på en kanelkage. 
Pynten, skulle prinsessen også selv lave og temaet blev til "sommerfugle."

Desværre gik det lidt hurtigt og vi glemte de fine fondant sommerfugle, vi lavede for et par dage siden.
Men sådan kom den til at se ud:
Mor, hun er stolt af sin store pige!


Vi bagte en kanel kage, den er altid et hit hos alle.
Jeg havde skåret en skabelon i papir, med min Cricut Cake maskine.


Da jeg synes, at kagen var lidt tynd, lavede jeg en cakepop masse (romkugle masse) og lagde rundt i kanterne.


Herefter skulle kagen smøres op med en kakao-kanelsmør creme.




Så på køl et par timer, hente min kære datter og så skulle hun i gang med at pynte.
Resultatet blev denne meget farverige og flot pyntet sommerfugl.



Hun havde i dagens anledning også fået en sommerfugle tatovering.

Pavestolt var hun da en af drengene siger; Wauw, det er den flotteste kage - den bliver spist hurtigt.

...og det gjorde den også :)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den bare fin(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:
    Min anden give away kan findes i venstre side af min blog(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  2. Tak, jeg har været inde at se din fine blog, de er vel nok nogle dejlige katte du har.

    SvarSlet

Efterlad gerne en kommentar - det gør mig glad! :)