onsdag den 29. august 2012

Mere Cricut cake

Cricut cake maskinen


Jeg er blevet særligt glad for min Cricut cake maskine.
Jeg får lavet kort, border i fondant, pynt og nu fine cupcake wrappers.

Se bare her:
Dette var min første kage, pyntet med cricut.
og så lige et par papir kort:






Og cupcake wrappers 

Og lidt toppers, godt nok i papir, men fine er de.

og så i fondant...

Jeg bruger også Cricut til at skrive navn på min datters skolebøger, eller det vil sige hun bruger maskinen, mens jeg hjælper, med at finde de rigtige motiver på displayet.

Nå, ja også lige et par æsker skåret i fotopapir, og airbrushed med spiselige farver og forseglet med hårspray.

Godt køb for en kreativ pige som mig!

Jeg glæder mig til min datter på 6 år skal lave en kage til SFO-sommerfesten, det kan jo være at jeg må hjælpe en lille smule ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en kommentar - det gør mig glad! :)