søndag den 27. maj 2012

Give away vinder fundet!!

Give away.....

Vinder fundet!

Hvor er det spændende, idag er det min fødselsdag...og så skal vi finde ud af, hvem der vinder min
Give away.
Indtil nu har indholdet i min Give away været hemmeligtholdt....
Længere nede kan du se, hvad gaven består af.


Men først lige hvordan vinderen er blevet fundet.

Jeg har ikke tidligere skrevet, så meget, om min kage maskine "Den Røde Djævel".

Den Røde Djævel er min Cricut Cake maskine - den kan ud over at skære fondant også skære papir.

Jeg skar lyseblå hjerter ud til alle deltagere og skrev deres navn i hjertet.
17 navne - 18 faste læsere...af en eller anden grund kan jeg ikke fjerne mig selv, som fast læser.
Og med hjælp fra min ældste datter - blev der trukket et hjerte.

Og vinderen.....

Stort TILLYKKE til Louise!

Og hvad vinder hun???
Jo, jeg har været igang med at lave et par kagetoppers på min Cricut Cake maskine.

Første del af præmien...


Kagetoppen er lavet på et stykke plast (fra et kageprint) og motivet kan nemt overføres til en kage.
Billedet består af fondant i henholdsvis sort, orange/gul og rød.

Anden del af præmien...


.....til en piratkage

Tredje del og sidste del af præmien:

Et kageprint af eget ønske

Tillykke til Louise!
Jeg kontakter dig angående din adresse og billedet til dit kageprint.

Tak til alle der følger min blog!

God pinse til alle!





5 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder Louise. Det er jo en helt kinder-overraskelse.
    Hele tre ting.......

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! Kommer der billede af den fødselsdagskage, vi VED, du ikke kan holde dig fra at diske op med til gæsterne???

    SvarSlet
  3. JUBII!! Ihh hvor dejligt:) Glæder mig så meget til at modtage mine gaver, det er jo ligesom selv at have fødselsdag;) Og tillykke med dagen!!:D

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag. Vejret har jo ihvertfald været med dig.

    SvarSlet
  5. Tak for fødselsdagshilsner. Og jo jeg havde en dejlig dag sammen med familien. Først på fisketur i den lokale sø (jeg fangede 3 fisk)og senere en tur på bakken.

    SvarSlet

Efterlad gerne en kommentar - det gør mig glad! :)